החברה משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לאפשר גם לאנשים עם מוגבלות ליהנות מחוויית הקנייה.
החברה תמשיך ותפעל לשיפור נגישות השירות אותו היא מעניק ללקוחותיה.
נגישות לאתר אינטרנט
אנו רואים חשיבות עליונה במתן שירות שוויוני לכלל לקוחותינו לרבות גולשי אתר האינטרנט ועל כן אנחנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים לצורך הנגשת אתר האינטרנט שלנו.
במסגרת מאמצים אלו הוטמעו באתר רכיבי נגישות הכוללים:
- תקינה – האתר מותאם לצפייה ונתמך על ידי הדפדפנים השכיחים
- תוכן – תוכן האתר נכתב בצורה פשוטה וברורה. התכנים באתר מחולקים למספר רמות תוכן כאשר כל רמת תוכן מחולקת לנושאים שונים.
- קישורים – הקישורים באתר מונגשים באופן שניתן לזהותם.
- תמונות – שימוש בטקסט חלופי לתמונות.
- עיצוב– באתר הוטמעו עיצובים מותאמים לגולשים עם לקויות ראיה.
- מבנה האתר– מבנה האתר מושתת על ניווט נוח וברור ותפריטי מידע הבנויים באמצעות רשימות כדי לאפשר התמצאות פשוטה ומהירה באתר.
- תפריט הנגשה– באתר הותקן תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחה של כפתורי ההנגשה.
אפשרויות בתפריט ההנגשה:
- ניווט על ידי מקלדת
- מעבר לטופס יצירת קשר
- שליטה על גודל הפונט באתר
- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- בחירת ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה או בהיר
- בחירה בהתאמת תצוגה לעיוורי צבעים
- מעבר להצהרת הנגישות
- סגירת רכיב הנגישות
גלישה באתר באמצעות מקלדת:
- הגדלת תצוגה באתר – לחיצה בו-זמנית על המקשים “Ctrl”ו- “+”.
- הקטנת תצוגה באתר – לחיצה בו-זמנית על המקשים “Ctrl”ו- “-“.
- הפעלת האתר באמצעות מקלדת – גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה על מגש ה-Tabבין הקישורים השונים בעמוד ולחיצה על מקש ה- Enter תפעיל את הקישור המסומן.
הסדרי הנגישות הפיזיים באולם התצוגה והמרלו”ג ‘ בשדרות שוורץ 10, א.ת צפוני לוד.
- חניה נגישה – קיימת חנייה נגישה הממוקמת בצמוד לכניסה של אולם התצוגה.
- דרכי גישה – דלת הכניסה לאולם תצוגה שבקומת הקרקע רחבה המאפשרת מעבר לכיסא גלגלים ויש משטח משופע המאפשר עליה קלה ובטוחה.
באולם התצוגה המעברים ברוחב נוח לניידות ע”י כיסא גלגלים. - עמדת איסוף עצמי –עמדת דלפק האיסוף העצמי ממוקמת בקומת הקרקע במרלו”ג ונגישה.
- שירותי נכים – יש שירותי נכים במתחם הקרוב לאולם התצוגה והמרלו”ג.
- עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה – קיימת לולאות השראה באולם התצוגה.
- נגישות המוקד הטלפוני – מוקד השרות נגיש עבור כלל לקוחותינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם, בקצב איטי ובשפה פשוטה. אמצעים נוספים שניתן ליצור קשר עם המוקד באמצעות שליחת דוא”ל: service@osmosis.co.il , צ’אט באתר החברה, פקס: 03-9044413
- הדרכות עובדים לשירות נגיש – עובדי השרות והמכירה הוכשרו במתן שירות לאנשים עם מוגבלויות.
סייג לנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח אם תדווחו לנו ואנחנו נדאג לתקן בהקדם. צרפו בבקשה לפנייתכם פרטים מלאים ככל שניתן, כדי שנוכל לטפל בנושא בדרך הטובה ביותר:
- תיאור הבעיה בה נתקלתם
- מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
- באיזה עמוד גלשתם?
- באיזה דפדפן גלשתם?
יצירת קשר
פניות בנושא נגישות ניתן להעביר באמצעים הבאים:
לרכז הנגישות בחברה: סנדרה גלעד
טלפון: 052-4765539
דוא”ל: sandra@osmosis.co.il
פקס: 03-9044413
שעות פעילות המוקד:
בימים א–ה 09:00-15:00
הצהרת הנגישות עודכנה ביולי 2020