מחזקים את כוחות הביטחון וכל אזרחי ישראל 🤍 אנו עושים את מירב המאמצים להעניק את השירות הטוב ביותר עבורכם. עקב המצב הבטחוני יתכנו עיכובים/שינויים בזמן האספקה

ריהוט לגינה בהזדמנות

הקמתם גינה לתפארת, עם עצים מרשימים, שביל גישה מואר ודשא סינתטי איכותי, אבל כל זה אינו שלם בלי ריהוט לגינה. כעת תוכלו למצוא ריהוט לגינה במבצע, שישלים את הגינה שלכם במחיר משתלם. הצוות המקצועי של חברת גל אור מספק לכם את כל המידע שאתם צריכים על ריהוט לגינה.

בהקמת הגינה השקעתם כסף רב- כיסיתם את הכל בדשא סינתטי, הוספתם עצים ותאורה וגם הסל שהצבתם בשביל הילדים לא היה זולים. כל אלה הם הבסיס של הגינה, אבל כדי שתוכלו ליהנות מהפירות אתם צריכים ריהוט לגינה.

ריהוט יאפשר לכם להתרווח בנוחות בגינה, ליהנות מבריזה טובה עם כוס קפה ביד. תוכלו לארח חברים ובני משפחה או סתם לשבת בחוץ בנוחות בזמן שאתם משגיחים על הילדים שלכם שמשחקים בחוץ. אין ספק שהוספת ריהוט לגינה ישדרג אותה במידה רבה.

מי צריך ריהוט לגינה?

אם הגינה שלכם כבר מרוהטת, אבל אתם מרגישים שהיא צריכה שיפוץ ותוספת ודאי תשמחו לשמוע על ריהוט לגינה במבצע. כאשר הגינה כבר מרוהטת אנו מהססים לפני קנייה של ריהוט חדש, אך מבצעים משתלמים יגרמו לנו לשלוח את היד לכיס ולבצע את הקנייה בכל זאת.

מהו ריהוט לגינה?

כאשר מדברים על ריהוט לגינה מתכוונים למעשה לכל סוגי הריהוט בדומה לריהוט שמצוי בבית. אלא שריהוט לגינה מתייחד מזה שבבית בכך שהוא עמיד יותר. ריהוט גינה נמצא בחוץ וחשוף לפגעי מזג האוויר, לכן הוא חייב להיות עשוי מחומרים עמידים במיוחד.

קיימים סוגים שונים של ריהוט לגינה, ובעיצוב הגינה תרצו לבחור את הרהיטים שמתאימים לכם. בבחירת מערכות ישיבה למשל, חשוב לחשוב מהי כמות הרהיטים שאתם צריכים. כך למשל, אם אתם מרבים לארח תזדקקו לכמות גדולה של מקומות ישיבה. תוכלו ליצור את הכמות הגדולה הזו בעזרת ספות וכורסאות גן, שיספקו מקום ישיבה נוח ומרווח.

גם אם אתם לא מארחים באופן תדיר, וודאי תרצו להיות מוכנים למקרה שיגיעו אורחים. תוכלו לרכוש כסאות גן שיישבו זה על זה במערום במחסן, וכאשר תזדקקו למקומות נוספים תוכלו לצרף אותם לסט הספות הבסיסי שכבר קיים בגינה ומספיק עבור משפחתכם. זכרו, ריהוט לגינה במבצע הוא הזדמנות מצוינת לחדש את ריהוט הגינה שלכם או להעשיר אותו.

ריהוט לגינה במבצע של חברת “גלאור” הוא הזדמנות נהדרת לשדרג את גינת ביתכם, להעשיר אותה ולהפוך אותה ליפה, נוחה, מזמינה וכזו שתשרת אתכם בצורה הטובה ביותר. ריהוט לגינה הוא ריהוט איכותי ועמיד לתנאי מזג האוויר המשתנים, וכולל שולחנות, כיסאות, מערכות ישיבה, הצללות, מחסנים, ועוד אפשרויות רבות אחרות שיאפשרו לכם להפיק את המקסימום מחצר ביתכם. אז איזו מתנה תרצו להעניק לעצמכם?

פינוקים בגינה

תחום הריהוט לגינה מכיל בתוכו שלל של פינוקים שיכולים להפוך את גינת ביתכם לפינת חמד נפלאה לאירוח או למקום שתרצו לרבוץ בו בכל עת. מערכות ישיבה מרופדות לגינה, נדנדות וערסלים הופכים את הישיבה בגינה לנוחה, מזמינה ומהנה במיוחד. רהיטים אלו הופכים את הגינה לסלון הפתוח של הבית, למקום שבו כולם נהנים, מבוגרים וילדים כאחד, למקום שמאפשר להתפנק בנוחות כשמסביבכם האוויר הפתוח ותחושת ההרמוניה שיוצרת הצמחייה בגינתכם. ריהוט לגינה במבצע מאפשר לכם לשדרג את הגינה ולהפוך אותה לקסומה במיוחד.

חם מהגריל

מה אתם אוהבים לאכול על האש? עם גריל בחצר כבר תתחילו להרגיש את הטעם הטוב, וכמובן שגם תהיו המארחים המושלמים של כל אירוע. ישנם מגוון סוגי גרילים שמבינהם תוכלו לבחור את הגריל המתאים ביותר עבורכם.

גינה בכל מזג אוויר

אין סיבה שתהנו מהגינה המושקעת והיפה שלכם רק במזג אוויר נוח. באמצעות הצללה או אמצעי חימום מתאימים תוכלו לבלות בגינתכם גם בימי קיץ חמים או בערבים קרים. פרגולה, גזיבו או שמשית גינה הם פתרונות נהדרים להצללה בגינה המספקים שטח מוצלל רחב שמאפשר ישיבה בפינת אוכל או במערכת ישיבה גם כאשר השמש קופחת. ניתן לבחור בריהוט הצללה בהתאם לשטח שברצונכם לכסות ובהתאם למידות גינתכם. אם מדובר בימים הקרים, תענוג להתחמם לחומה של פטריית חום שהיא מחמם חשמלי אידאלי לתנאי חוץ.

ריהוט לגינה במבצע

באתר של חברת “גלאור” שהינה הזכיינית של טובי היצרנים בעולם בתחום ריהוט הגן, המחנאות, ומוצרים שונים לבית, מתעדכנים מבצעים שונים לרכישת ריהוט לגינה במבצע. תוכלו למצוא מחירים משתלמים במיוחד לרהיטים איכותיים הניתנים לרוכשים דרך האתר. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, ולבחור בריהוט הגינה האיכותי והמשתלם ביותר.

ריהוט לגינה במבצע

הירשמו למועדון הלקוחות של גלאור
קבלו עדכונים חמים והטבות מיוחדות
וגם, הגרלה מיוחדת בין הנרשמים:

ערסל זוגי מפנק במתנה!