תנאים כלליים ומדיניות ביטול העסקה:
1. בתמורה לאספקה המערכת, מתחייב הלקוח לשלם לגלאור בע”מ את מחירה של המערכת, כמפורט בטופס
ההזמנה, ובאותם תנאים המפורטים בה.
2. בהתאם להוראת החוק – ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר.
3. הודעה על ביטול תימסר בפקס/דוא”ל/דואר )מומלץ בדואר רשום(.
4. דמי ביטול בשיעור %5 או 100 ₪ יגבו בעת ביטול העסקה.
5. במקרה של ביטל עסקה שלא עקב פגם החזרת המוצר אל החברה תעשה על חשבון הצרכן.
5. לא ניתן לבטל עסקה במקרים הבאים:
1.6 .נעשה שימוש במוצר.
2.6 .המוצר הורכב בבית הלקוח.
3.6 .המוצר יוצר ע”פ דרישות או מידות מיוחדות של הצרכן.
7. תיתכן סטייה של %5%-2 במידות הרשומות באתר או המצויות בתצוגה, סטייה זו לא תהווה עילה לביטול או
החזרת המוצר.
8. מוצרים אשר עשויים פלסטיק או PVC אין להשאיר תחת שמש.
9. בשעת רוחות וגשמים חזקים יש לפרק את המוצר ולאחסנו כשהוא יבש.

אחריות:
1. האחריות למערכות ישיבה ושולחנות שילדת אלומיניום 3 שנים.
2. האחריות לריפודים/כריות הינה לשנה.
3. מוצרים אשר עשויים עץ/פוליווד/ראטן/מתכת במידה ויותקן תחת שמש מלאה ללא כירוי לא יכללו באחריות.
4. האחריות למערכות מתכת הינה שנה,אין אחריות לנזקי מים/חלודה.
5. האחריות לשמשיות/גזיבו/פרגולה ומוצרי הצללה, לא תינתן אחריות בגין מזגי אוויר, רוחות וגשמים.
6. האחריות אינה חלה במקרה של קרע/שבר.
7. האחריות אינה חלה על מוצרים אשר הורכבו באופן שגוי ע”י הלקוח.
8. בכל מקרה של תקלה/פגם חובה לדווח מיידית )עד 24 שעות( אחרת לא תחול האחריות.
9. האחריות אניה חלה על נזקים כגון שריטות מכות וכד’ שנבעו מהובלה עצמית או התקנה עצמית.
10. מוצרי עץ/במבוק, יש לשמן לפחות פעמיים בשנה. לא תינתן אחריות על דהייה/ בהירות הצבע של הרהיטים מהשמש.

הובלה והרכבה:
1. מחירי ההובלה וההרכבה הינם עד לקומה ב’ )במידה ומתאפשרת הכנסתם למעלית(.
2. מעל קומה ב’ במידה ולא מתאפשרת הכנסתם של המוצרים למעלית, יגבה תשלום נוסף בסך של 50 ₪ לכל קומה.
3. בכל מקרה שבו יתגלה במעמד האספקה כי דרכי הגישה מצריכים שירותים מיוחדים כגון: מנוף או סבלות חריגה
יישא המזמין במלוא העלויות הנוספות.

סגירת תפריט
×

עגלת קניות