מבצע אגדת פסח - עד 70% הנחה + עלות משלוח מסובסד!

ערסל לגינה- בחירת הילדים


לקטלוג ערסלים לגינה >>

אם היססתם באשר לשאלה האם כדאי לשדרג את גינתכם בערסל לגינה, תנסו רגע להיזכר בימי ילדותכם, איזו חגיגה זו היתה לשחק ביחד בערסל בביקור בקיבוץ או בבית של חברים עם גינה מפנקת. זוכרים? אנו יודעים שגינה שיש בה ערסל היא הגינה שאותה הילדים הכי אוהבים. כמובן שגם מבוגרים נהנים ממנוחה ונדנוד בערסל, אך עבור ילדים זו אטראקציה שיכולה להעסיק אותם שעות ארוכות בבילוי מהנה ובמשחק, ועבורנו יש רווח מיוחד – נחת רוח להורים.

גינת הילדים

כשאנחנו היינו ילדים היינו מבלים שעות ארוכות במשחק בחוץ, היינו משוטטים במקומות שונים, ומבלים את שעותינו הטובות ביותר מחוץ לבית. המציאות כיום מעוררת חששות בלב הורים רבים לאפשר לילדיהם להתרוצץ בחוץ באותו האופן שהיה אפשר בעבר, אך הצורך של הילדים להיות באוויר הפתוח, לפרוק מרץ ואנרגיה ולבלות כך עם החברים נשאר כשהיה. זוהי סיבה מרכזית שרבים מעדיפים לגור בבית עם גינה פרטית, גינה שתשמש לילדים מקום חוויתי אך גם בטוח למשחק. ערסל לגינה הוא פריט שעבור כל ילד הופך את הגינה מגינה רגילה לגינה כיפית במיוחד. הגינה שבה יש ערסל היא גם הגינה שהחברים מהכיתה תמיד יעדיפו לבקר.

למה דווקא ערסל?

אם שאלתם את עצמכם למה כדאי להשקיע דווקא בערסל לגינה כשלילדים יש היום כל כך הרבה אטרקציות ומשחקים שונים, כדאי שתקחו בחשבון שיש בערסל משהו מיוחד שמאפשר לילדים לבלות ביחד בנעימים ולהיות באינטראקציה טובה ונעימה אחד עם השני. כמובן שהילדים נהנים מתחושת הנדנוד והתנועה הנחוצה להם כל כך בשלבי ההתפתחות השונים, אך הוא גם מאפשר לחברות בינהם לפרוח ויוצר התחברות נעימה בינהם כאשר ילדים רבים מתנדנדים ביחד בערסל או מחליפים ביניהם תפקידים מי מנדנד ומי נח בערסל.

ערסל לגינה: אפשר גם בלי קשירה לעצים

אם חששתם שבגינה שלכם אין מקום מתאים לקשור ערסל מכיוון שאין עצים חזקים מספיק הממוקמים במקום מתאים, תשכחו ממה שזכרתם שהיה נחוץ פעם לערסל. כמובן שתוכלו לקשור ערסל לעצים אם יש באפשרותכם, אך היום ערסלים רבים מגיעים עם מוטות המחליפים את העצים שהכרנו מהעבר, ומאפשרים להקים ערסל לגינה בכל חצר. בחברת “גלאור” אנו מספקים ערסלים בגדלים שונים של חברת CampIn האיכותית, במחירים נוחים ומשתלמים.

ערסל לגינה

הירשמו למועדון הלקוחות של גלאור
קבלו עדכונים חמים והטבות מיוחדות
וגם, הגרלה מיוחדת בין הנרשמים:

ערסל זוגי מפנק במתנה!