מבצע אגדת פסח - עד 70% הנחה + עלות משלוח מסובסד!

איך בוחרים פינת ישיבה לגינה?

לקטלוג פינות ישיבה לגינה >>

רבים מהישראלים חולמים על בית עם גינה, אבל הם לא ממש מודעים להשקעה שגינה תדרוש מהם. הרי זה לא מספיק שיש לכם גינה, צריך גם לטפח אותה. גם אם יש לכם גנן קבוע שגוזם את השיחים ומטפח את הדשא, כדי שהגינה שלכם תהיה פינת חמד אמיתית אתם צריכים גם ריהוט גן מתאים.

מהי פינת ישיבה לגינה?

פינת ישיבה לגינה מורכבת מריהוט מיוחד שמתאים למזג האוויר השורר בחוץ. מדובר ברהיטים המורכבים מחומרים עמידים יותר המאפשרים שהייה באווירה הפתוח. למעשה ריהוט שכזה הוא מה שיאפשר לכם לשבת בנוחות וליהנות מהגינה היפה שלכם וממזג אוויר מושלם.

כאשר אתם ניגשים לבחור ריהוט לגינה אתם צריכים לקחת בחשבון כמה משתנים מרכזיים. ראשית עליכם לחשוב על רמת הנוחות אליה אתם שואפים. ריהוט גן כולל סוגים שונים של חפצים ברמות נוחות שונות. כך למשל, תוכלו לבחור ספות גן מפנקות, או מערכת ישיבה עם כיסאות ושולחן תואם ואף ערסל לגינה.

תצטרכו לבחור גם מאיזה חומר עשויים הרהיטים. מתכת, פלסטיק, אלומיניום, זכוכית, עץ, ראטן ועוד חומרים משמשים ליצירת ריהוט גן ואתם תצטרכו לזהות מהו החומר שמתאים לכם. כדאי להתייעץ עם חברה מקצועית המתמחה בתחום כדי שתצליחו לרכוש את מערכת הישיבה שתתאים לגינה ולאקלים באזור מגוריכם.

מגוון עיצובים

נושא מרכזי נוסף עליו תהיו צריכים לחשוב הוא העיצוב. פינת ישיבה לא נועדה רק לישיבה, והיא מהווה אמצעי משלים בעיצוב הגינה שלכם. שתלתם פרחים יפים, נטעתם עצי פרי פוריים והתקנתם מערכת תאורה מרשימה, אבל ריהוט גן יהיה האמצעי שישלים את העיצוב של הגינה שלכם.

פינת ישיבה לגינה מגיעה במבחר עיצובים ודגמים, ואתם תהיו צריכים להחליט מהו הקונספט העיצובי שתרצו לשוות לגינה שלכם. תוכלו להסתכל בקטלוגים שונים ברשת האינטרנט, ולנסות להתאים את מערכת הישיבה לאווירה ששוררת בגינה שלכם.

פינת ישיבה לגינה, איך בוחרים פינת ישיבה לגינה

הירשמו למועדון הלקוחות של גלאור
קבלו עדכונים חמים והטבות מיוחדות
וגם, הגרלה מיוחדת בין הנרשמים:

ערסל זוגי מפנק במתנה!